شرح دادن استان مازندران سریال پایتخت فیلمبرداری

شرح دادن: استان مازندران سریال پایتخت فیلمبرداری الهام غفوری کارگردانی ماه رمضان خانواده مازندران داستان سریال زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات حق با کی‌روش است و توهینی نکرده/ سطح بازیکنان تیم ملی پایین است ، جلال چراغپور

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه حق با کی‌روش هست، گفت: مربیان باشگاهی باید بدانند لیگ درحد و اندازه‌های جام جهانی نیست و حق با سرم

    حق با کی‌روش است و توهینی نکرده/ سطح بازیکنان تیم ملی پایین است ، جلال چراغپور

    جلال چراغپور: حق با کی روش است و توهینی نکرده/ سطح بازیکنان تیم ملی پایین است

    عبارات مهم : ایران

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه حق با کی روش هست، گفت: مربیان باشگاهی باید بدانند لیگ درحد و اندازه های جام جهانی نیست و حق با سرمربی تیم ملی است

    جلال چراغپور در گفتگو با مهر خواسته کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران از باشگاههایی که به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش کرده اند تا بازیکنان ملی پوش را در اختیار وی قرار دهند منطقی دانست.

    حق با کی‌روش است و توهینی نکرده/ سطح بازیکنان تیم ملی پایین است ، جلال چراغپور

    کارشناس فوتبال کشور عزیزمان ایران ضمن بیان این مطلب اذعان داشت: مربیان ایرانی باید با واقعیتی که برایشان رقم خورده است روبرو شوند و بدانند هیچ توهینی از سوی کارلوس کی روش صورت نگرفته است.

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در خصوص شرایط ملی پوشان و همچنین بحث های پیش آمده در خصوص نحوه آماده سازی تیم ملی گفتگویی را انجام داده است که در پی می خوانید:

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه حق با کی‌روش هست، گفت: مربیان باشگاهی باید بدانند لیگ درحد و اندازه‌های جام جهانی نیست و حق با سرم

    کی روش صریح و مستقیم صحبت کرده و نیاز به تفسیر ندارد!

    چراغپور در خصوص درخواست سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران از کلوب های استقلال و پرسپولیس که ملی پوشان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا مراحل آماده سازی را طی کنند گفت: پیش از اینکه بخواهیم کسی را قضاوت کنیم و راجع به اظهار نظر آقای کی روش صحبت کنیم بهتر است بدانیم جمله سرمربی تیم ملی حاوی چه توصیه ای بوده هست. او اعلام کرده است مسابقه های جام جهانی به لحاظ کیفی در حدی است که آمادگی بازیکنان ملی پوشی که در لیگ کشور عزیزمان ایران فعال هستند به مقدار کافی نیست.

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران افزود: جمله کی روش نیاز به تفسیر اضافی ندارد. او به هیچ وجه به مربیان ایرانی توهین نکرده است و لزومی ندارد کی روش را در این مورد خاص، رو در روی کسی قرار دهیم.

    لیگ کشور عزیزمان ایران در آسیا هفتم است چه برسد به مسابقه های جهانی

    حق با کی‌روش است و توهینی نکرده/ سطح بازیکنان تیم ملی پایین است ، جلال چراغپور

    وی راجع به شرایط بازیکنان ملی پوشی که در لیگ کشور عزیزمان ایران هستند تصریح کرد: آمار و عملکرد تیم های باشگاهی نشان دهنده واقعیت هست. همین عنوان هم اعلام می کند فوتبال کشور عزیزمان ایران در رده هفتم باشگاههای آسیایی هست. لیگ قهرمانان آسیا هم نشان می دهد سطح کیفی و کمی کلوب هایمان در چه حدی هست. خیلی راحت برابر تیم های عربی بازنده می شویم و به مشکل در بعضی از بازی ها توانستیم تیم های صاحب نام آسیا را شکست دهیم. چندین سال هم است که نمی توانیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسیم. قبول دارم ناظران AFC به پرسشها سخت افزاری هم نمره می دهند و به همین خاطر نمره لیگ برتر کشور عزیزمان ایران پایین تر از بعضی کشورهاست. ولی آنها به تولید بازیکن از داخل لیگ و همچنین میزان درآمدزایی بابت ترانسفر بازیکن نیز توجه می کنند. واقعیت فوتبال باشگاهی کشور عزیزمان ایران هم همین رده هفتم است.

    برخی می گویند کی روش اشتباه می کند من می گویم به شدت حرفش صحیح است

    وی راجع به ممکن بودن درخواست کارلوس کی روش از سرخابی های پایتخت گفت: بعضی از همکارانم می گویند بازیکنان لیگ در حدی هستند که با چندینه هفته تمرین کردن می توانند برابر کریس رونالدو و سرخیو راموس به خوبی بازی کنند. ولی من می گویم کی روش خیلی خوب فهمیده است لیگ کشور عزیزمان ایران در چه حد و اندازه هایی است و بهتر است با واقعیت همراه شویم. با سرمربی تیم ملی به شدت موافقم. اگر این تیم آماده نباشد می تواند مثل عربستان در جام جهانی گلباران شود. یا اینکه می تواند مثل برزیل در جام جهانی قبلی غافلگیر شود و آبروی فوتبالی اش زیر پرسش برود. آن وقت کدام یک از مردها می آیند و از موضع خودشان دفاع می کنند که بازیکنانمان مسئله نداشتند و خیلی آمده به جام جهانی رفتند. به احتمال فراوان در همان روزها که واقعا امیدوارم هرگز جهت فوتبال ملی کشور عزیزمان ایران رخ ندهد باز هم کادرفنی تیم ملی را نشانه می روند که مقصر مهم کی روش است.

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه حق با کی‌روش هست، گفت: مربیان باشگاهی باید بدانند لیگ درحد و اندازه‌های جام جهانی نیست و حق با سرم

    مربیان ایرانی برابر بدنسازی نیمه حرفه ای برانکو کم آوردند!

    چراغپور که سابقه مربیگری در چند تیم باشگاهی را در کارنامه دارد راجع به قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: به هواداران پرشور پرسپولیس قهرمانی مجدد این تیم را تبریک می گویم. این تیم توانست خیلی سریع قهرمان شود. تیمی که به نظرم با بدنسازی نیمه حرفه ای توانست با ۱۵ امتیاز اختلاف، به خواسته اش برسد. به نظرم همین عنوان هم نشان می دهد مربیان ایرانی باید یکسری حقایق را بپذیرند. آنها برابر تیمی می بازند که تنها کمی روی پرسشها بدنی و تاکتیک تیمی مانور داده است.

    حق با کی‌روش است و توهینی نکرده/ سطح بازیکنان تیم ملی پایین است ، جلال چراغپور

    وی ادامه داد: شاید خیلی از همکارانم از این صحبت ها ناراحت شوند ولی باید واقعیت را گفت. آقایانی که برابر پرسپولیس با چنین شرایطی بازنده هستند باید بدانند مربی تیم ملی نیز که مربی باتجربه ای در دنیا است تصورات خاص خودش را جهت چیدمان در جام جهانی دارد. اصلا هم بد نیست مربیان بتوانند به سواد خود اضافه کنند و نباید هم جلوی پیشرفت خودشان را بگیرند و بپذیرند که باید هر لحظه پیشرفت کرد.

    آقایان فکر نکنند کلوب را فدای تیم ملی می کنند

    چراغپور در پاسخ به این پرسش که تیم های باشگاهی حاضر در آسیا با دادن ملی پوشان خود به مسئله می خورند تصریح کرد: اینکه فکر کنند با این حرکت، تیم باشگاهی را فدای تیم ملی می کنند اصلا صحیح نیست. قرار است کادرفنی تیم ملی شرایط کاملی را در اختیار داشسته باشد تا ضعف ها را بپوشاند. مقایسه کوچکی بین اسپانیا و پرتغال با تیم ملی کشور عزیزمان ایران انجام دهیم متوجه می شویم مسئله کار کجاست. آنها تاکتیک و تکنیک دارند و ما در برابر آنها حرفی جهت گفتن نداریم.

    اصرار به اردوی بلند مدت جهت ارتقای آمادگی جسمانی است

    مربی اسبق تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به دلایل اصرار کادر فنی تیم ملی به برگزاری اردوی بلند مدت تاکید کرد: او می خواهد سطح توانمندی بدنی بازیکنان را اوج ببرد تا آنها بتوانند تا حدودی ضعف های فنی خود را پوشش دهند. بازیکنان خلاقی نداریم که بخواهند در مواقع حساس، بازی را به نفع ما کنند. بعد باید خودمان را از لحاظ بدنی و معنوی آماده کنیم. بازیکنان تیم ملی باید بدانند هنگامی که حریفانمان در جام جهانی می خواهند تاکتیک های ناب خود را خرج کنند نباید در ذهن هایشان شکست خورده باشند.

    دروازه بان تیم ملی ضعف دارد

    وی در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی های اخیر تدارکاتی تیم ملی اظهار نظر کرد و گفت: تمام نقدهایی که از آنها می شود بدون غرض است و امیدوارم موضع گیری نکنند.برای تشخیص شرایط بیرانوند کافی است ببینیم او چه وضعیتی دارد. سنگربان تیم ملی را باید در قیاس جهانی بگذاریم و ببینیم در فوتبال روز دنیا در چه وضعیتی قرار دارد. او گل هایی که باید دریافت کند را می خورد. توپ هایی را هم می گیرد که از دروازه بان انتظار می رود مهار کند. کار خاص و فوق العاده ای انجام نمی دهد.

    مدافعان میانی مکمل نداریم!

    چراغپور در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم ملی اظهار داشت: باید دو دفاع وسط را در کنار یکدیگر در نظر گرفت و نمی توان آنها را بصورت انفرادی آنالیز کرد. هنگامی که جهت بازی با اسپانیا نام هایی نظیر راموس و پیکه را در قلب خط دفاعش می بینیم باید بدانیم کار فوق العاده مشکل داریم. فکر می کنم کادرفنی تیم ملی هنوز نتوانسته است مکمل های خوبی در خط دفاعی پیدا کند. به همین خاطر از مهره های متفاوت استفاده می کند.

    وی ادامه داد: عالی ترین مدافع لیگ را می توان سید جلال حسینی دانست. او فوق العاده پرتلاش است ولی فوتبال روز دنیا می گوید سن و سال بازیکن در پویایی اش نقش پررنگی دارد. همین مثال راجع به حسینی کافی است که بدانیم سطح بازیکنان داخلی تیم ملی در عالی ترین شرایط هم نسبت به مقیاس جهانی اش بسیار پایین است.

    عزت اللهی هنوز ضعف دارد

    مربی اسبق تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به عملکرد خط میانی تیم ملی در بازی های اخیر تدارکاتی گفت: در فوتبال روز دنیا نیازی نیست تا بازیکنانی که به عنوان هافبک چپ و راست بازی می کنند را نقش بازیساز بدهیم. بلکه مهم این است که عملکرد هافبک های میانی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. به نظرم آخرین هافبک هایی که خیلی خوب توانستند در ترکیب تیم ملی بازی کنند جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بودند. حالا که عزت اللهی بازی می کند باید به صراحت بگویم او هنوز در حد و اندازه های بین المللی نیست.

    در خط حمله، استانداردها را داریم

    چراغپور در آخر راجع به بازیکنان خط حمله تیم ملی گفت: تنها پستی که باید بگویم عالی ترین ها را داریم خط حمله تیم ملی هست. در کلاس جهانی بازی می کنند و می توانند خودی نشان دهند. ولی نباید فراموش کنیم که آنها برابر بازیکنانی قرار می گیرند که فوتبال روز دنیا مدیونشان است.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | فوتبالی | بازیکنان | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار