شرح دادن استان مازندران سریال پایتخت فیلمبرداری

شرح دادن: استان مازندران سریال پایتخت فیلمبرداری الهام غفوری کارگردانی ماه رمضان خانواده مازندران داستان سریال زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی زیاد کردن قیمت بلیت جهت مردم قابل قبول نیست / مدیرعامل رجا

    رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی گفت: زیاد کردن قیمت بلیت قطار جهت اقشار مردم قابل قبول نیست، بنابراین باید در شرایط اقتصادی فعلی، حمایت‌های دولت از محل

    زیاد کردن قیمت بلیت جهت مردم قابل قبول نیست / مدیرعامل رجا

    مدیرعامل رجا: زیاد کردن قیمت بلیت جهت مردم قابل قبول نیست

    عبارات مهم : انجمن

    رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: زیاد کردن قیمت بلیت قطار جهت اقشار مردم قابل قبول نیست، بنابراین باید در شرایط اقتصادی فعلی، حمایت های دولت از محل تخصیص داده شده است ارز دولتی باشد.

    به گزارش عصرایران به نقل از رجا، محمد رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تغییرات قیمت ارز و اثرات آن بر حمل و نقل ریلی مسافری اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران به عنوان کشوری پهناور که شرایط جغرافیایی متفاوتی دارد و یک قطار که از شهری به شهر دیگر حرکت می کند با شرایط آب و هوایی و هوا متفاوتی مواجه هست، به عنوان مثال در بعضی از روزهای سال در قطار تهران- بندرعباس ابتدا سیستم گرمایش قطار فعال می شود و بعد از آن باید سیستم سرمایش فراهم شود ، بنابراین واگن با مشخصات خاص می طلبد.

    زیاد کردن قیمت بلیت جهت مردم قابل قبول نیست / مدیرعامل رجا

    وی با بیان اینکه ضرورت دارد از ناوگان ریلی حمایت شود، اظهار داشت: امروز میانگین عمر ناوگان در بخش مسافری ریلی به 29 سال رسیده است.

    مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا زیاد کردن هزینه ناوگان ریلی بعد از نوسان ارزی را از چالش ها برشمرد و گفت: در برنامه های توسعه پنج ساله، نگاه خاص ای به بخش ریلی شده است هست، ولی این توسعه در دولت ها زیاد متوجه زیرساخت ها شده است است و در بخش ناوگان توجه چندانی وجود ندارد.

    رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی گفت: زیاد کردن قیمت بلیت قطار جهت اقشار مردم قابل قبول نیست، بنابراین باید در شرایط اقتصادی فعلی، حمایت‌های دولت از محل

    رجبی ادامه داد: حدود 11 شرکت ریلی مشمول بر 8 شرکت سفیر ریل آسیا، رجا و فدک در حال حاضر هزینه های نگه داری ناوگان را از محل منابع خود انجام می دهند که این منابع فقط از محل تعرفه بلیت است.

    وی با بیان اینکه وابستگی ارزی در بخش ناوگان ریلی زیاد هست، بیان کرد: در بعضی قطعات که در داخل تولید نمی شود، وابستگی ارزی داریم، از سوی دیگر در بعضی قطعات تولید داخل هم بابت مواد اولیه یا قطعات کوچک تر، وابستگی ارزی وجود دارد.

    رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: در دو سال گذشته بعضی از قطعات ترمز قطارها از کشور آلمان وارد شد، امروز به سمت سرعت 160 کیلومتر در ساعت حرکت کرده ایم و باید از نظر ایمنی همه استانداردها رعایت شود.

    زیاد کردن قیمت بلیت جهت مردم قابل قبول نیست / مدیرعامل رجا

    رجبی افزود: بعد از نوسانات ارزی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته ایم تا به ما یاری کند تا شرکت های ریلی مسافری بیش از این دچار مسئله نشوند.

    وی اظهار داشت: سهم ارزبری واگن های قدیمی 15 تا 25 درصد، خودکشش ها 45 درصد و واگن های های تک بیش از 45 درصد است و البته در واگن های نو از نظر قطعات مصرفی و تعمیرات، وابستگی ارزی وجود دارد.

    رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی گفت: زیاد کردن قیمت بلیت قطار جهت اقشار مردم قابل قبول نیست، بنابراین باید در شرایط اقتصادی فعلی، حمایت‌های دولت از محل

    رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: در حال حاضر وابستگی ارزی ناوگان ریلی مسافری در بخش آلات ناقله، پایین شاسی، ترمز، چرخ ها، موتور و گیربکس (در خودکشش ها) هست، تعمیرات گیربکس خودکشش ها با احتساب هزینه رفت و برگشت به آلمان حدود 110 تا 150 هزار یورو است.

    مدیرعامل شرکت رجا با بیان اینکه در حوزه کیفیت سوخت هم مسئله داریم، اضافه کرد: متاسفانه گازوئیل در کشور ما استاندارد مورد نیاز را ندارد، میزان گوگرد در گازوئیل بالاست و همین امر موجب می شود، هزینه تعمیراتی موتور و سیلندر ما زیاد کردن یابد.

    زیاد کردن قیمت بلیت جهت مردم قابل قبول نیست / مدیرعامل رجا

    رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با بیان اینکه نوسانات ارزی بر فیلتر، واشر و حتی روغن تولید داخل هم اثر گذاشته هست، گفت: متاسفانه شرکت های تولیدی لباس هم در مناقصه لباس فرم مدیر قطار شرکت نکردند و اعلام کردند که قیمت نخ و پارچه دو برابر شده است است و جهت آنها صرفه ندارد.

    رجبی ادامه داد: ما پیش از این ارز مبادله ای به قیمت دلار 3 هزار تومانی می گرفتیم، حتی امروز دلار 4200 تومانی هم جهت ما گران است و باید جهت نگه داشتن این صنعت فکری شود.

    وی ادامه داد: تا امروز از قطعات موجود در انبارها استفاده می کردیم، ولی از این بعد باید وزارت صنعت به داد ما برسد و مباحث مربوط به تامین ارز ما با دلار 4200 تومانی انجام شود.

    رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی تاکید کرد: جهت سر پا نگه داشتن ناوگان مسافری ریلی و زیاد کردن استقبال عمومی از حمل و نقل عمومی ریلی ضرورت دارد ، ارز با قیمت 4200 تومان به ناوگان ریلی تخصیص داده شده است یابد.

    رجبی با بیان اینکه در ازای هر کیلومتر- صندلی 6 سنت ارزبری در ناوگان ریلی وجود دارد، اضافه کرد: مشتری های قطار قشر میانگین جامعه، کارگران، دانشجویان و کارمندان هستند و زیاد کردن قیمت بلیت جهت اقشار مردم قابل قبول نیست، لیکن امکان تامین آن را ندارند، بنابراین باید حمایت های دولت از محل تخصیص داده شده است ارز دولتی باشد.

    رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: قیمت تمام شده است سیر هر واحد واگن حومه ای با احتساب ارز 4200 تومانی در هرکیلومتر 250 تومان و در 20 کیلومتر 5 هزار تومان است که ما امروز قیمت 600 تا 1000 تومان از هر مسافر دریافت می کنیم.

    واژه های کلیدی: انجمن | قطعات | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار